powered by Agones.gr - opap
forum manteio

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Το ελληνικό ρόφημα tuvunu, το τσάι του βουνού: Καλλιέργεια πρώτης ύλης, με κλεισμένα συμβόλαια, στην Άγναντα και στην ευρύτερη περιοχή των Τζουμέρκων


Με σύνθημα "ονειρευόμαστε να κάνουμε τα μοναδικά Ελληνικά βότανα γνωστά και περιζήτητα σε όλο τον πλανήτη" η εταιρεία που παράγει το ήδη γνωστό ρόφημα tuvunu (και την ελληνική μπύρα Βεργίνα), οργάνωσε συνάντηση ενδιαφερομένων παραγωγών της ευρύτερης περιοχής των Τζουμέρκων στο Δημοτικό Κατάστημα Αγνάντων το απόγευμα του Σαββάτου 14 Νοε 2015.
  Σκοπό είχε να ενημερώσει τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι κατέκλυσαν την αίθουσα του Δήμου, για τους στόχους της, τους τρόπους καλλιέργειας του τσαγιού αλλά κυρίως να αναζητήσει νέους καλλιεργητές με κλεισμένα επταετή συμβόλαια.
     Μερικές από τις προϋποθέσεις και υποχρεώσεις των συμβαλλομένων είναι οι παρακάτω:
  O σπόρος  (σιδερίτης) παρέχεται δωρεάν από την Εταιρεία. Τα αγροτεμάχια ανεξαρτήτου μεγέθους πρέπει να είναι σε υψόμετρο 400 έως 1000 μέτρα, προσήλια, να μην κρατάνε νερό και περιφραγμένα.    Η καλλιέργεια να είναι  βιολογική. Η τιμή πώλησης είναι 3,80 ευρώ το κιλό μέχρι την πιστοποίηση και 4,80 μετά την πιστοποίηση. Δεν υπάρχουν ρήτρες.

    Ειπώθηκε από τους ομιλητές ότι το κόστος πιστοποίησης για 1-50 στρέμματα ανέρχεται σε 150 ευρώ το χρόνο και για να ολοκληρωθεί απαιτούνται τρία χρόνια η δε απόδοση του τσαγιού ανά στρέμμα κυμαίνεται  από 80 έως 100 κιλά τα πρώτα χρόνια και από 150 έως 200 κιλά στην πλήρη ανάπτυξη.
    Τόσο ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας κ. Δημήτρης Κρις όσο κυρίως ο υπεύθυνος Γεωπόνος της κ. Βασίλης Γκρέστας μετά την ενημέρωση, απάντησαν σε ερωτήσεις παραγωγών.
Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον κ. Βασίλη Γκρέστα τηλ 6970067278 και στο info@tuvunu.com. 



    Το ελληνικό τσάι «Tuvunu»
Το ελληνικό τσάι «Tuvunu»
Τον Φεβρουάριο του 2013, λανσάρεται στις αγορές ένα νέο αναψυκτικό με βασικό συστατικό του, το τσάι του βουνού ή να το πούμε και με την επίσημη ονομασία του, τον σιδερίτη. Ένα από τα πιο αρωματικά και ευεργετικά λουλούδια των ελληνικών βουνών. Μπορεί να μετρά μερικούς μήνες ζωής, αλλά το τσάι «tuvunu» έχει κατακτήσει τις αγορές του εξωτερικού και αποτελεί μια παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία.
Του βουνού και της απόλαυσης!
Το τσάι «Tuvunu» μπορεί να εμφιαλώθηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, που μας πέρασε, ωστόσο ήταν μια ιδέα που γυρόφερνε στο μυαλό του Δημήτρη Κρις, διευθυντής της εταιρίας Tuvunu Α.Ε, από τις αρχές του 2010. Αφορμή για τη δημιουργία του, στάθηκε ένα ταξίδι στην γειτονική Κωνσταντινούπολη, που έκανε μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης, Δημήτρη Πολιτόπουλο. «Στην Πόλη βλέπεις τους πάντες να πίνουν τσάι κάθε ώρα της ημέρας, όλο τον χρόνο, και αντιλαμβάνεσαι πολύ εύκολα γιατί το τσάι είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο ποτό στον κόσμο, μετά το νερό», αυτό ήταν και το έναυσμα για να δημιουργήσουν το κρύο τσάι του βουνού, όπως αναφέρει ο Δημήτρης Κρις.
 Η ιδέα είχε φυτευτεί για τα καλά στο μυαλό τους και το μόνο που έλειπε ήταν η… υλοποίηση! Ο δρόμος προς την επιτυχία, όμως δεν ήταν και τόσο ομαλός, αφού έπρεπε να ξεπεράσουν το εμπόδιο της γραφειοκρατίας, προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή. Βλέπετε, η παραγωγή του αναψυκτικού θα γινόταν στις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης και ο νόμος του Όθωνα δεν το επέτρεπε. Έτσι έπρεπε να περιμένουν δυο ολόκληρα χρόνια, για να αρθεί το διάταγμα που απαγόρευε στις ζυθοποιίες να παράγουν οτιδήποτε άλλο εκτός από μπίρα και να βάλουν μπρος τις μηχανές!
Μόλις δόθηκε το πράσινο φως, ο Δημήτρης Κρις πήρε κυριολεκτικά τα βουνά! Επισκέφτηκε τα βουνά της Ξάνθης και της Ροδόπης και άρχισε να συζητά με τους παραγωγούς, προκειμένου να αρχίσουν την καλλιέργεια του σιδερίτη, του βοτάνου με το καταπληκτικό άρωμα. Αν και στην αρχή, τον αντιμετώπισαν με καχυποψία, σύντομα κατάλαβαν ότι το προϊόν που θα δημιουργούταν, θα έχει όλα τα εχέγγυα για να φτάσει ψηλά.
«Tuvunu» σε αλουμινένιο κουτάκι!
Κάτι μεγάλο ξεκινά! Τα αλουμινένια κουτάκια των 500ml, με το έξυπνο brand «Tuvunu» ή να το πούμε και πιο απλά, ξεκάθαρα και ελληνικά, «του βουνού» βγαίνουν στην κυκλοφορία το 2013 και η παραγωγή τους αυξάνεται μέρα με την μέρα. Η εμφιάλωση τους γίνεται ακόμα και σήμερα στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στη Βιομηχανική περιοχή της Κομοτηνής. Στα άμεσα πλάνα τους είναι η κατασκευή της δικής τους μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης και ο Δημήτρης Κρις μας μιλά για αυτόν τον στόχο: «Προς το παρόν συνεργαζόμαστε με την Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, ενώ προγραμματίζουμε να έχουμε εγκαινιάσει την δική μας, αυτόνομη μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης της πλήρους γκάμας των φυσικών, ελληνικών αφεψημάτων και αναψυκτικών μέσα στους επόμενους 18 μήνες». Η ευρεία αποδοχή του αναψυκτικού έχει αυξήσει και τις ανάγκες της παραγωγής, έτσι συνεργάζονται με δεκάδες καλλιεργητές σε ολόκληρη τη Βόρειο Ελλάδα, καθώς και γεωπόνους, χημικούς και υπεύθυνους παραγωγής, που επιβλέπουν κάθε στάδιο της διαδικασίας παρασκευής των προϊόντων.
Τα μυστικά της συνταγής!
Η νοστιμιά «tuvunu» ξεκινά από τη συνταγή! Η παρασκευή του ροφήματος δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Για περίπου ένα χρόνο, χημικοί και τεχνολόγοι πειραματίζονταν καθημερινά με γεύσεις και συστατικά, προκειμένου να σταθεροποιήσουν το τελικό προϊόν και να προσφέρουν στον καταναλωτή ένα αναψυκτικό – τσάι, χωρίς συντηρητικά που δεν είχε δοκιμάσει στο παρελθόν! «Καὶ ἐγένετο» Tuvunu!
Κρύο τσάι του βουνού, λοιπόν, με φρεσκοστυμμένα λεμόνια, ανθόμελο και μαύρη ζάχαρη. Μια εντελώς διαφορετική πρόταση, που δεν θα το βρείτε πουθενά αλλού, στον πλανήτη! Αυτό που το κάνει μοναδικό είναι τα μικρά μυστικά, που αναδεικνύουν στο μέγιστο τη γεύση και το άρωμα. Τα αποξηραμένα λουλούδια βράζονται ελαφρώς σε φυσικό νερό της Ροδόπης και το άρωμα του αναδεικνύεται χάρη στα πτητικά συστατικά του. Και όπως είπαμε, καμία έξτρα προσθήκη υλικών δεν γίνεται, πλην του μελιού και του φρέσκου χυμού λεμονιού!


Το πολυταξιδεμένο τσάι
Γνήσιο τέκνο του απόδημου ελληνισμού, μια και μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη, ο διευθυντής της εταιρείας Δημήτρης Κρις λανσάρει αρχικά το προϊόν του στις αγορές του εξωτερικού και δη στις Η.Π.Α. «Νομίζω ότι ήταν μια αυτονόητη επιλογή στις μέρες μας. Το "εξωτερικό' σου προσφέρει μια εν δυνάμει αγορά των 6 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, και στόχος οποιουδήποτε νέου προϊόντος πρέπει να είναι η προσέλκυση όσο γίνεται περισσοτέρων εξ αυτών», αναφέρει ο Δημήτρης Κρις, και το επιχείρημα του ακούγεται απόλυτα λογικό. Σήμερα, το τσάι «Tuvunu» κυκλοφορεί στην Ευρώπη και στις αγορές της Αγγλίας, ενώ κάνει… και υπερατλαντικό ταξίδι μέχρι το  Σικάγο και το Λος Άντζελες. Φυσικά, στην Ελλάδα βρίσκεται στα ράφια γνωστών αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Η απήχηση που έχει το ρόφημα φαίνεται και από τα θετικά σχόλια που λαμβάνουν συνεχώς, «Τα σχόλια είναι πολύ θετικά, και ήρθαν πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι περιμέναμε. Η μέχρι σήμερα πορεία μας αποδεικνύει ότι όταν προσφέρεις ένα ποιοτικό, γευστικό προϊόν την αγορά, δεν χρειάζεται να ζαλίζεις τον κόσμο με διαφημίσεις και διαγωνισμούς» δηλώνει υπερήφανα ο κύριος Κρις.
Ήδη, ετοιμάζουν νέες, καινοτόμες γεύσεις από αρωματικά φυτά και φρούτα της ελληνικής γης που θα αλλάξουν τα δεδομένα στον παγκόσμιο χάρτη των αναψυκτικών.
Το πρώτο δείγμα αυτής της ελληνικής εταιρείας ήταν άκρως πετυχημένο και γευστικό, ανυπομονούμε για το επόμενο!



Δεν υπάρχουν σχόλια: