Μετά τις γιορτές θα εγκατασταθεί ο ανάδοχος για την ανακατασκευή της οδού Βογιάνου, αφού πρόσφατα υπογράφτηκε ανάμεσα σε αυτόν και το δήμο Ιωαννιτών η σύμβαση. Έτσι το έργο που είχε επαναδημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2010, θα ξεκινήσει σύντομα, ωστόσο από την ένταξη του στο ΠΕΠ Ηπείρου, πέρασαν 22 μήνες με ότι σημαίνει αυτό για έργο του ΕΣΠΑ και τις προθεσμίες που υπάρχουν.
Αιτία για την μη υλοποίηση του ακόμη, ήταν ο πρώτος άγονος διαγωνισμός το καλοκαίρι του 2010 και ακολούθησε τον Σεπτέμβριο ο δεύτερος που ναι μεν είχε προσφορές, αλλά στην πορεία προέκυψαν ενστάσεις και προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Η εκκρεμότητα αυτή κράτησε πολλούς μήνες και εν τέλει δόθηκε διέξοδος με την απόσυρση της προσφυγής του πρώτου μειοδότη και το έργο ανέλαβε ο δεύτερος.
Όλο το φθινόπωρο διήρκησε η διαδικασία συμπλήρωσης και επικαιροποίησης των στοιχείων του φακέλου και η κατάθεση της εγγυητικής επιστολής, ώστε να υπογραφεί η σύμβαση.
Τελική ευθεία για εργοτάξιο
Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασίλη Μασσαλά, όλα πλέον είναι έτοιμα για να στηθεί εργοτάξιο και να ξεκινήσει το έργο που θα αναβαθμίσει κυκλοφοριακά, λειτουργικά και αισθητικά την περιοχή του Βοτανικού, αφού ο δρόμος αυτός συνδέει την παραλίμνια περιοχή με την λεωφόρο Γεννηματά και καταλήγει στον κόμβο Νικοπόλεως και Κενάν Μεσσαρέ.
Για τις απαλλοτριώσεις που αποτελούν πρόβλημα, μέρος τους καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του έργου και για άλλες, αφενός ο δήμος πρέπει να καταβάλλει το κόστος σε ιδιοκτήτες, ταυτόχρονα όμως έχει λαμβάνειν από άλλους.
Αυτή η εκκρεμότητα δεν φαίνεται να επηρεάζει την υλοποίηση του έργου το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει από την Ακτή Μιαούλη προς τη διασταύρωση με την Γεννηματά και στην συνέχεια να φτάσει στον κόμβο Νικοπόλεως και Κενάν Μεσσαρέ.
Από τον Φεβρουάριο του 2010
Το έργο που θα συνδέει την Κενάν Μεσσαρέ με την Γεννηματά και την παραλίμνια περιοχή, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Ηπείρου) τον Φεβρουάριο του 2010 με απόφαση της τότε Γ.Γ της Περιφέρειας και νυν Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δήμητρας Γεωργακοπούλου-Μπάστα.
Για την ολοκλήρωση του το χρονοδιάγραμμα από την ανάθεση είναι 34 μήνες, όμως με την μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του θα πρέπει να γίνει αγώνας δρόμου για να προλάβει τις προθεσμίες του ΕΣΠΑ.
Τα προβλήματα με τους διαγωνισμούς και τη δικαστική εμπλοκή έφεραν πίσω το έργο και θα αρχίσει να υλοποιείται δυο χρόνια μετά την ένταξη του στο ΠΕΠ Ηπείρου.
Ο πρώτος διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου που έχει προϋπολογισμό 3,9 εκ. ευρώ έγινε το καλοκαίρι του 2010 και απέβη άγονος, αφού δεν μετείχε καμιά εργοληπτική εταιρεία. Έτσι από το δήμο προωθήθηκε η επαναδημοπράτηση το Σεπτέμβριο του 2010.
Η συμμετοχή σε αυτόν τον διαγωνισμό ήταν μεγάλη και οι δυο μεγαλύτερες προσφορές ξεπέρασαν το 50%, όμως προέκυψε ζήτημα με τον προσωρινό μειοδότη.
Έφτασε στη δικαιοσύνη
Το αποτέλεσμα της δημοπρασίας κατακυρώθηκε υπέρ του πρώτου μειοδότη αλλά ο δεύτερος κατέθεσε ένσταση επί της απόφασης στην αρμόδια Διεύθυνση Αυτοδιοίκησης η οποία και έγινε δεκτή.
Δηλαδή ακυρώθηκε η απόφαση ανακήρυξης μειοδότη και ο αρχικός προσωρινός ανάδοχος κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα και ταυτόχρονα προσέφυγε κατά της ακυρωτικής απόφασης στην Επιτροπή του άρθρου 152.
Ο δεύτερος μειοδότης υποστήριξε ότι κατατέθηκε εκπρόθεσμα η φορολογική ενημερότητα του πρώτου, τυπικό μεν που μπορούσε να είχε αποφευχθεί, για να μην μπει σε περιπέτειες το έργο.
Τελικά δεν χρειάστηκε να περιμένουν κι άλλο την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωαννίνων, αφού ο προσωρινός μειοδότης που ακυρώθηκε απέσυρε τον Αύγουστο την προσφυγή.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Η παρέμβαση στην οδού Βογιάνου που συνδέει την Κενάν Μεσσαρέ στον κόμβο με τη Νικοπόλεως, με την λεωφόρο Γεννηματά και την Ακτή Μιαούλη (παραλίμνιο δρόμο) θα ολοκληρώσει, ένα δίκτυο αναγκαίων εσωτερικών δρόμων της πόλης σε μια υποβαθμισμένη άλλοτε περιοχή (Βοτανικού, Λασπότοπου).
Το έργο αφορά στην διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, κατασκευή πεζοδρομίων, ποδηλατοδρόμων, νησίδων μεταξύ των ρευμάτων κυκλοφορίας, δημιουργία θέσεων στάθμευσης κατά μήκος της οδού καθώς και την κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση με την λεωφόρο Γεννηματά.
ΠΗΓΗ: http://www.neoiagones.gr/index.php?lang=el
Αιτία για την μη υλοποίηση του ακόμη, ήταν ο πρώτος άγονος διαγωνισμός το καλοκαίρι του 2010 και ακολούθησε τον Σεπτέμβριο ο δεύτερος που ναι μεν είχε προσφορές, αλλά στην πορεία προέκυψαν ενστάσεις και προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Η εκκρεμότητα αυτή κράτησε πολλούς μήνες και εν τέλει δόθηκε διέξοδος με την απόσυρση της προσφυγής του πρώτου μειοδότη και το έργο ανέλαβε ο δεύτερος.
Όλο το φθινόπωρο διήρκησε η διαδικασία συμπλήρωσης και επικαιροποίησης των στοιχείων του φακέλου και η κατάθεση της εγγυητικής επιστολής, ώστε να υπογραφεί η σύμβαση.
Τελική ευθεία για εργοτάξιο
Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασίλη Μασσαλά, όλα πλέον είναι έτοιμα για να στηθεί εργοτάξιο και να ξεκινήσει το έργο που θα αναβαθμίσει κυκλοφοριακά, λειτουργικά και αισθητικά την περιοχή του Βοτανικού, αφού ο δρόμος αυτός συνδέει την παραλίμνια περιοχή με την λεωφόρο Γεννηματά και καταλήγει στον κόμβο Νικοπόλεως και Κενάν Μεσσαρέ.
Για τις απαλλοτριώσεις που αποτελούν πρόβλημα, μέρος τους καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του έργου και για άλλες, αφενός ο δήμος πρέπει να καταβάλλει το κόστος σε ιδιοκτήτες, ταυτόχρονα όμως έχει λαμβάνειν από άλλους.
Αυτή η εκκρεμότητα δεν φαίνεται να επηρεάζει την υλοποίηση του έργου το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει από την Ακτή Μιαούλη προς τη διασταύρωση με την Γεννηματά και στην συνέχεια να φτάσει στον κόμβο Νικοπόλεως και Κενάν Μεσσαρέ.
Από τον Φεβρουάριο του 2010
Το έργο που θα συνδέει την Κενάν Μεσσαρέ με την Γεννηματά και την παραλίμνια περιοχή, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Ηπείρου) τον Φεβρουάριο του 2010 με απόφαση της τότε Γ.Γ της Περιφέρειας και νυν Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δήμητρας Γεωργακοπούλου-Μπάστα.
Για την ολοκλήρωση του το χρονοδιάγραμμα από την ανάθεση είναι 34 μήνες, όμως με την μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του θα πρέπει να γίνει αγώνας δρόμου για να προλάβει τις προθεσμίες του ΕΣΠΑ.
Τα προβλήματα με τους διαγωνισμούς και τη δικαστική εμπλοκή έφεραν πίσω το έργο και θα αρχίσει να υλοποιείται δυο χρόνια μετά την ένταξη του στο ΠΕΠ Ηπείρου.
Ο πρώτος διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου που έχει προϋπολογισμό 3,9 εκ. ευρώ έγινε το καλοκαίρι του 2010 και απέβη άγονος, αφού δεν μετείχε καμιά εργοληπτική εταιρεία. Έτσι από το δήμο προωθήθηκε η επαναδημοπράτηση το Σεπτέμβριο του 2010.
Η συμμετοχή σε αυτόν τον διαγωνισμό ήταν μεγάλη και οι δυο μεγαλύτερες προσφορές ξεπέρασαν το 50%, όμως προέκυψε ζήτημα με τον προσωρινό μειοδότη.
Έφτασε στη δικαιοσύνη
Το αποτέλεσμα της δημοπρασίας κατακυρώθηκε υπέρ του πρώτου μειοδότη αλλά ο δεύτερος κατέθεσε ένσταση επί της απόφασης στην αρμόδια Διεύθυνση Αυτοδιοίκησης η οποία και έγινε δεκτή.
Δηλαδή ακυρώθηκε η απόφαση ανακήρυξης μειοδότη και ο αρχικός προσωρινός ανάδοχος κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα και ταυτόχρονα προσέφυγε κατά της ακυρωτικής απόφασης στην Επιτροπή του άρθρου 152.
Ο δεύτερος μειοδότης υποστήριξε ότι κατατέθηκε εκπρόθεσμα η φορολογική ενημερότητα του πρώτου, τυπικό μεν που μπορούσε να είχε αποφευχθεί, για να μην μπει σε περιπέτειες το έργο.
Τελικά δεν χρειάστηκε να περιμένουν κι άλλο την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωαννίνων, αφού ο προσωρινός μειοδότης που ακυρώθηκε απέσυρε τον Αύγουστο την προσφυγή.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Η παρέμβαση στην οδού Βογιάνου που συνδέει την Κενάν Μεσσαρέ στον κόμβο με τη Νικοπόλεως, με την λεωφόρο Γεννηματά και την Ακτή Μιαούλη (παραλίμνιο δρόμο) θα ολοκληρώσει, ένα δίκτυο αναγκαίων εσωτερικών δρόμων της πόλης σε μια υποβαθμισμένη άλλοτε περιοχή (Βοτανικού, Λασπότοπου).
Το έργο αφορά στην διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, κατασκευή πεζοδρομίων, ποδηλατοδρόμων, νησίδων μεταξύ των ρευμάτων κυκλοφορίας, δημιουργία θέσεων στάθμευσης κατά μήκος της οδού καθώς και την κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση με την λεωφόρο Γεννηματά.
ΠΗΓΗ: http://www.neoiagones.gr/index.php?lang=el
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου