powered by Agones.gr - opap
forum manteio

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Νίκη Βακάλη: Τι λέει για τη συμμετοχή της στον Αστέρα Ραχούλας

Τα γυρίσματα του σίριαλ «Αστέρας Ραχούλας» ξεκίνησαν στα τέλη Αυγούστου.

Οι συντελεστές έχουν μεταφερθεί πολλές φορές στο Λεβίδι και σε άλλες περιοχές της Αρκαδίας όπου πραγματοποιούνται τα εξωτερικά γυρίσματα της σειράς.
«Το κάστινγκ του σίριαλ είναι υπέροχο. Τόσο οι ηθοποιοί που έρχομαι σε επαφή όσο και οι χαρακτήρες έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.
Ο σκηνοθέτης της σειράς, ο Νίκος Κρητικός, είναι εκπληκτικός άνθρωπος και είναι εξίσου παθιασμένος με τον Χριστόφορο (Παπακαλιάτη). Θεωρώ ότι είμαι τουλάχιστον τυχερή.
Όλοι έχουμε εξαιρετική επικοινωνία μαζί του. Είναι γενναιόδωρος, ανοιχτός. Μας εμπνέει και μας καθοδηγεί. Είναι η καρδιά των πάντων» εξηγεί η Νίκη Βακάλη στο TV Έθνος.

Παραδέχεται ότι θα μπορούσε να ζήσει στο χωριό μαζί με την οικογένειά της, ενώ δεν θα ήθελε να φύγει μόνιμα στο εξωτερικό όπως κάνουν πολλοί συνομήλικοί της.
«Είχα την τύχη να πάω στο Λος Αντζελες φέτος το καλοκαίρι για το Ελληνικό Φεστιβάλ Κινηματογράφου, μαζί με τον Χριστόφορο.
Η Αμερική είναι ένας άλλος κόσμος. Χάρηκα ιδιαίτερα που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία, απλώς δεν θα επέλεγα να ζήσω μόνιμα εκεί. Δεν θα ήθελα να ξενιτευτώ.

Οι δεσμοί της οικογένειας μου αρέσουν. Δεν είμαι συνέχεια μαζί με τους γονείς μου, αλλά θέλω να έχω την επιλογή να είμαι κοντά τους ανά πάσα στιγμή.
Μου δίνει δύναμη, δεν θέλω να το απαρνηθώ. Από την άλλη θα μπορούσα να επιστρέψω στο χωριό μου, στο Μαντείο της Δωδώνης στα Γιάννενα και θα μου άρεσε πολύ.
Αν μαζευτεί όλη η οικογένεια εκεί μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα».
Στον ελεύθερο χρόνο της η νεαρή ηθοποιός ασχολείται με τον στίβο και διδάσκεται γιόγκα από τη μητέρα της, ενώ ετοιμάζεται να ανέβει τον χειμώνα στο θεατρικό σανίδι.
«Εξι άτομα ηλικίας από 22 μέχρι 33 ετών φτιάξαμε μια ομάδα και είπαμε φέτος να δοκιμάσουμε να ανεβάσουμε ένα έργο, χωρίς προσδοκίες, στο θέατρο Vault με το έργο "Οθέλλος" του Σαίξπηρ. Κάνουμε... βουτιά επειδή μπορούμε. Αν δεν το κάνουμε τώρα πότε θα το κάνουμε;», καταλήγει.


ΠΗΓΗ: www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: