powered by Agones.gr - opap
forum manteio

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

«Ανθός γυναίκας»: 4η ατομική έκθεση ζωγραφικής, της Ηπειρώτισσας καλλιτέχνη Φωτεινής Παππά, το Σάββατο 25 Νοεμβρίου, ώρα 19.00', στο εκθεσιακό κέντρο AthensHeart-εκθεσιακό κέντρο, 2ο επίπεδο, Πειραιώς 180 Ταύρος


«Ανθός γυναίκας»: 4η ατομική έκθεση ζωγραφικής, της Ηπειρώτισσας καλλιτέχνη Φωτεινής Παππά, το Σάββατο 25 Νοεμβρίου, ώρα 19.00', στο εκθεσιακό κέντρο AthensHeart-εκθεσιακό κέντρο, 2ο επίπεδο, Πειραιώς 180 Ταύρος.
Διάρκεια έκθεσης από 25 μέχρι και 28 Νοεμβρίου 2017.
Φωτεινή Παππά, η Πρεβεζάνα ζωγράφος, υμνωδός της γυναικείας ομορφιάς και των λουλουδιών.

Σύντομο βιογραφικό της Φωτεινής Παππά
Το όνομα μου είναι Φωτεινή Παππά. Γεννήθηκα στο χωριό Καμαρίνα, του Δήμου Ζαλόγγου στην Πρέβεζα. Δεν έχω κάνει σπουδές στη ζωγραφική, είμαι αυτοδίδακτη. Σκοπός της ζωής μας είναι η ευτυχία. Πρέπει λοιπόν να κυνηγούμε τα όνειρά μας γιατί αυτό μας φέρνει κοντά στον σκοπό μας.
Η ζωγραφική για μένα είναι ποίηση, ανάγκη έκφρασης. Ζωγραφίζοντας μιλάς για όσα δεν χρειάζεται να πεις.
Αγαπημένο μου θέμα γυναίκες και λουλούδια, οι πεταλούδες, η θάλασσα. Μέσα από τα έργα μου, η γυναίκα παρουσιάζεται ως ανθός και διεκδικεί την αγάπη, την τρυφερότητα, τον έρωτα. Η σειρά ‘’FREE –Ζήσε’’ είναι αυτοβιογραφική. Διεκδικεί το όνειρο και την ελπίδα να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας και να φτάσουμε στον στόχο της ζωής μας που είναι η ευτυχία.
Τα έργα μου «Ταξιδεύοντας» αναφέρονται στη συνομιλία μου με τη θάλασσα, το άδειασμα από την καθημερινότητα, που σου φέρνει γαλήνη. Αρκετά έργα μου είναι έμπνευση από ποιήματα ή και λογοτεχνία, όπως το «Υπόσχεση», «Μόνο για σένα», «Το χάδι», «Αγάπες χαμένες», «Ελπίδα», «Για σένα», κ.λπ. Είμαι εργαζόμενη, παντρεμένη και έχω δυο παιδιά.
Το μεγάλο μου όνειρο για τη ζωγραφική άρχισε να γίνεται πραγματικότητα από το 1997. Η πρώτη μου συμμετοχή σε έκθεση με τα έργα «Άγρια ομορφιά», «Kάπου στην Κάρυστο», «Ινδή», έγινε τον Δεκέμβρη του 2013 κατόπιν διαγωνισμού στην ομαδική έκθεση Energy Athens του European Center(Ευρωπαϊκό Κέντρο Τεχνών), Μητροπόλεως 74, Πλάκα Αθήνα. Για την ίδια διοργάνωση επιλέχτηκα με τα έργα «Ορίζοντες, Free , Άννα» και για την έκθεση 2014-2015 που έγινε τον Ιανουάριο 2015.
Έχω λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως Ποσειδωνία Σύρου, galleryArt Kolonaki, με την Art Way, Gallery Time of Art Κηφισιά, Φ.Σ. Παρνασσός με την Πανελ. Εταιρία Πολιτιστικών Εκδηλώσεων, με την Π.Ε.Λ.Τ., με τις Διαδρομές Τέχνης, στο Art festival Kefalonia στη Δημοτική πινακοθήκη «Κέφαλος», με το Σύλλογο καλλιτεχνών Ηλιούπολης , με την UNESCO κ.ά.
Η πρώτη μου ατομική έγινε στη Δημοτική Πινακοθήκη «Γιάννης Μόραλης» στην Πρέβεζα τον Αύγουστο του 2014. Μερικά από τα έργα μου, «Εύα», «Ελπίδα» κ.λπ. έχουν γίνει εξώφυλλο σε ποιητικές συλλογές. Το έργο μου «Ταξιδεύοντας» επιλέχτηκε ως εξώφυλλο, του ηλεκτρονικού περιοδικού «Ανθρώπων Έργα», τεύχος Ιούνιος 15.
Αρκετά έργα μου έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς όπως… «Τα κρίνα», «Τα ρόδα», «Χαμένες αγάπες», «Μόνο για σένα», «Νοσταλγία», «Για πάντα», «Παπαρούνες», «Αναμνήσεις»… κ.ά. Επίσης, συμμετοχή στα εικαστικά ανθολόγια «Βόλτα στο φεγγάρι», «Όνειρο ήταν» από τις Διαδρομές Τέχνης και «Απρίλης 2015» από τις εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ. Αφιερώματα στη δουλειά μου έγιναν από τα ηλεκτρονικά περιοδικά… «Αφηγητής», Απρίλης 2015, Ανθρώπων έργα», Ιούνιος 2015, «Vesper Gr», Σεπτέμβρης 2015 και τις σελίδες «Αυλόγυρος» με τον Παύλο Αντριά, «Dayseven Gr» και «Alesart Gr».
Επικοινωνία:- Facebook
Τηλ.: 6947602341

Δεν υπάρχουν σχόλια: