Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των πτυχιούχων
Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις κατατακτήριες
εξετάσεις προβλέπει απόφαση του Υπουργείου Παιδείας.
Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας οι
υποψήφιοι προς κατάταξη πτυχιούχοι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αναπηρία και
ειδικές μαθησιακές ανάγκες εξετάζονται προφορικά ή γραπτά ανάλογα με τις
δυνατότητές τους και συγκεκριμένα:
Εξετάζονται προφορικά κατόπιν αιτήσεώς τους οι
υποψήφιοι προς κατάταξη, οι οποίοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
α) είναι τυφλοί, σύμφωνα με το Ν. 958/1979 (ΦΕΚ 191
Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες
με ποσοστό αναπηρίας στην όραση τους τουλάχιστον 67%,
β) έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή
προσωρινή, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
γ) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
δ) πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των
άνω άκρων, που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή,
ε) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως
δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στη Σχολή, στην οποία
επιθυμούν να καταταχθούν, συνοδευόμενη από σχετική γνωμάτευση σύμφωνα με το
ισχύον κάθε φορά σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας της οικείας υγειονομικής
επιτροπής, από την οποία να προκύπτει ότι δεν είναι δυνατόν να εξεταστούν
γραπτώς.
ΠΗΓΗ: www.dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου