powered by Agones.gr - opap
forum manteio

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ: Ορισμός Αντιδημάρχων του Δήμου Δωδώνης (από 1-8-2016 έως και 28-2-2017) εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                  
Αγία Κυριακή, 1.8.2016
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 132/2016
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΔΩΔΩΝΗΣ ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Αφού έλαβε υπόψη:
•  Τις διατάξεις των άρθρων 58,59,61 και 282 του Ν.3852/2010  (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης»
•Την με αριθμό 15150/15-4-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Ο.Τ.Α. με τον ν. 3852/2010» όπως ισχύει.
•Τις διατάξεις της παρ. 3 ε΄ άρθρου 3 του ν. 4051/2012 (Φ.Ε.Κ. 40/Α΄ /2012), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων που δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.
•Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 9 (Απόφαση 2891/15-3-2013 Φ.Ε.Κ./Β΄/630) για τον Δήμο Δωδώνης, σύμφωνα με την οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 10.130 κατοίκους.
•Το γεγονός ότι ο Δήμος Δωδώνης δεν έχει Δημοτική Κοινότητα.
•Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου, (Φ.Ε.Κ. 3332/Β΄ /2013).
•Τις με αριθμό 130/2014 και 136/2014 αποφάσεις του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ιωαννίνων με τις οποίες επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των εκλογών της 18ης/25ης Μαΐου 2014 και ανακηρύχθηκαν οι δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Δωδώνης.
•Τις με αριθμό 111/2014,125/2015 και 121/2016 αποφάσεις του Δημάρχου Δωδώνης.
•Την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών  του Δήμου.
Α  Π  Ο  Φ  Α  Σ  Ι  Ζ  Ε  Ι
1.Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Δωδώνης  (από 1-8-2016 έως και 28-2-2017) εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και μεταβιβάζει σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως αυτές προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου:
Α.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Θεοχάρη Γεώργιο στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην αρμοδιότητες:   
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
•Του γραφείου προγραμματισμού, οργάνωσης, πληροφορικής και διαφάνειας
•Του γραφείου θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας
•Του τομέα παιδείας και δια βίου μάθησης
•Του τομέα απασχόλησης και τουρισμού
•Του γραφείου Οικονομικών θεμάτων
Εξουσιοδοτείται να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των  δαπανών, που έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ. ε του ν. 3852/2010, Φ.Ε.Κ. 114/Α΄ /2006 ΆΡΘΡΟ 22 Β.Δ. 15-6-1959 Φ.Ε.Κ. 114/Α΄/1959), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Β.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Καραπάνο Θωμά, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
•Του γραφείου ύδρευσης και αποχέτευσης
•Του γραφείου περιβάλλοντος και πολιτικής προστασίας
•Του γραφείου τεχνικών έργων και μελετών
•Του γραφείου ηλεκτρομηχανολογικών έργων και συγκοινωνίας
•Του τομέα  πολεοδομικών εφαρμογών
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στην Δημοτική Ενότητα Αγίου Δημητρίου:
•Την  παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του Δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την συνεργασία με τους Προέδρους και  εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων
•Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα
•Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο Πρόεδρο ή εκπρόσωπο Τοπικής Κοινότητας, για την σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και των φορέων της
•Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την μέριμνα για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών σε θέματα της Δημοτικής Ενότητας
•Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σπύρου Δημήτριο,  στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
•Του τομέα φυτικής, ζωικής παραγωγής και διαχείρισης δασών
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στις Δημοτικές Ενότητες Λάκκας Σουλίου και Σελλών:
•Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα και του ελέγχου του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας
•Την  παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του Δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την συνεργασία με τους Προέδρους και  εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων
•Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα
•Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο Πρόεδρο ή εκπρόσωπο Τοπικής Κοινότητας, για την σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και των φορέων της
•Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την μέριμνα για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών σε θέματα της Δημοτικής Ενότητας
•Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων
Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μπακόλα  Βασίλειο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ ύλην Αρμοδιότητες:
    Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
•Του γραφείου καθαριότητας και ανακύκλωσης
•Του τομέα κοινωνικής πολιτικής και ισότητας των δύο φύλλων
•Του τομέα πολιτισμού- αθλητισμού και νέας γενιάς
•Του τομέα προστασίας και προαγωγής της δημόσιας υγείας
•Του τομέα αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Δωδώνης:
•Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα και του ελέγχου του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας
•Την  παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του Δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την συνεργασία με τους Προέδρους και  εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων
•Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα
•Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο Πρόεδρο ή εκπρόσωπο Τοπικής Κοινότητας, για την σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και των φορέων της
•Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
•Την μέριμνα για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών σε θέματα της Δημοτικής Ενότητας
•Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων
1.Όλοι οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν:
•Τα έγγραφα, βεβαιώσεις, αποφάσεις, δικαιολογητικά και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες στον καθένα καθ ύλην αρμοδιότητες.
•Θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρηση φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό
1.Όλοι οι Αντιδήμαρχοι έχουν δικαίωμα τέλεσης πολιτικών γάμων και εκπροσωπούν τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς τους.
2.Οι Αντιδήμαρχοι κατά την διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
3.Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.
4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν οι Αντιδήμαρχοι με την παραπάνω αναγραφόμενης σειρά.
5. Η παρούσα Απόφαση να δημοσιευθεί σε μία (1) τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.      

Ο    Δ Η ΜΑ Ρ Χ Ο Σ

Χρήστος Ντακαλέτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: