Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ιόνια Οδός: Τα έργα ξεκίνησαν, όλα τα εργοτάξια από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα



Λεπτομερείς πληροφορίες για τα εργοτάξια

H επανεκκίνηση έφτασε και στην Ιόνια Οδό! Τα θετικά νέα φτάνουν και στο μεγαλύτερο οδικό έργο της Ηπείρου (και της Δυτικής Στερεάς) καθώς βρισκόμαστε σε  φάση πλήρους προετοιμασίας.
Στις αρχές του 2016 η απόσταση Αντίρριο-Ιωάννινα θα γίνεται σε διάστημα περίπου 90 λεπτών σε ένα ασφαλές κλειστό αυτοκινητόδρομο Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις όχι μόνο στην περιοχή αλλά σε όλο το δυτικό τμήμα της χώρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που συνέλεξε το ypoodomes.com από την εταιρεία διαχείρισης το πλάνο των εργασιών τρέχει πλέον με μεγάλες ταχύτητες. 
Αυτή την εποχή «κλείνουν» οι συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια.

Το έργο έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και πρέπει τον Δεκέμβριο του 2015 (με μία ανοχή 2-3 μηνών να έχει ολοκληρωθεί. Από αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρείται μόνο η διέλευση της Κλόκοβας που όμως ακόμα και αν τελικά επιλεγεί η κατασκευή σήραγγας θα καθυστερήσει περίπου κατά ένα έτος.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του www.ypodomes.com τα εργοτάξια που έχουν στηθεί κατά μήκος της Ιόνιας Οδού, του οδικού άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο και καταλήγει στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων είναι 4:
ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ  «ΕΥΗΝΟΣ» (Χιλιομετρική Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και θα κατασκευάσουν και την διέλευση της Κλόκοβας (ανάλογα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται). Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).
ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Θα κατασκευαστεί μεταξύ άλλων ο ανισόπεδος κόμβος Αμβρακίας, η γέφυρα Μενιδίου (όπου θα βρίσκεται το εργοτάξιο) στην περιοχή Σύκουλα.
 Στο 96o χλμ στην περιοχή Τούμπανο βρίσκεται το λατομείο που θα λειτουργεί για την παραγωγή ασφαλτικών και σκυροδέματος. Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει και την παράκαμψη Άρτας.
ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.
ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που «κουμπώνει» με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Εδώ θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερα τεχνικά έργα και θεωρείται το δυσκολότερο από όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστούν.
Στα ευχάριστα προσθέτουμε πως δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκκρεμότητες με την αρχαιολογική υπηρεσία και τις περίφημες απαλλοτριώσεις που λόγω της τρίχρονης παύσης έχουν διευθετηθεί σχεδόν στο σύνολο τους.


ΠΗΓΗ: www.Ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου